Thuis in jouw branche
Bekijk hier onze succesverhalen

Bekijk onze succesverhalen
.png)
Puur Keukens
Over: Puur Keukens is een hippe keukenzaak die zich richt op het hoge segment.
Uitdaging: Begin 2024 breidde Puur Keukens uit met een tweede showroom in Breda. Omdat zij daar nog geen klantenkring hadden, was het essentieel om snel naam te maken in de regio. Daarnaast moesten er drie vacatures worden ingevuld om de groei te ondersteunen.
Resultaat: In 2024 hebben wij voor Puur Keukens een investering van €7.500 gerealiseerd. Dit leverde een omzet van €450.000 op. Bovendien hebben wij succesvol de vacatures voor twee nieuwe verkoopmedewerkers en een monteur ingevuld.
Beens Totaal Concept
Over: Beens Totaal Concept is een familiebedrijf van twee broers, gespecialiseerd in het leggen van pvc-vloeren en ontwikkelaar van een uniek product: patroontapijt.
Uitdaging: De pvc-branche kent hevige concurrentie, waardoor het moeilijk maar des te belangrijker is om je te onderscheiden. Beens Totaal Concept wilde klanten aantrekken die bewust kiezen voor kwaliteit en niet voor de goedkoopste optie. Daarnaast had hun unieke product, patroontapijt, nog nauwelijks naamsbekendheid.
Resultaat: In ruim 12 maanden hebben wij voor Beens Totaal Concept een investering van €12.000 gerealiseerd, wat heeft geleid tot een omzet van meer dan €300.000. Bovendien heeft hun unieke product, patroontapijt, nieuwe klanten aangetrokken, waarbij via-via leads nu vanzelf binnenkomen!
.png)
.png)
Visser & Visser
Over: Visser & Visser heeft een groot marktaandeel als groothandel in de bouwsector.
Uitdaging: De verkoop van enkele bestaande producten ging voorheen nog steeds op de oude manier; mond op mond., alleen kregen deze online niet genoeg aandacht, omdat hier nooit aan is gewerkt. Hierom hebben we enkele van visser en visser haar mest populaire prodcuten online geadverteerd
Resultaat: Na 3 maanden samenwerken is de totale online omzet van hun egalisatieschuif strakvlak met 234% gestegen. Ook is het zoekformule om Google naar hun merknaam met 289% gestegen.
EBO Vloeren
Over: EBO Vloeren is een startende onderneming gespecialiseerd in krasvrije gietvloeren en luxe wandafwerkingen.
Uitdaging: Bij de start van onze samenwerking begon ook het verhaal van EBO Vloeren als merk. Hoewel het team al ervaring had, hadden ze nog geen klanten geholpen onder hun eigen naam. Zonder bestaande naamsbekendheid was het onze uitdaging om die vanaf nul op te bouwen.
Resultaat: In de eerste 4 weken van onze samenwerking ontving EBO Vloeren maar liefst 40 leads, met een advertentiebudget van slechts €600. Dit zorgde ervoor dat zij hun eerste opdrachten succesvol hebben binnengehaald!
.png)
.png)
Meyer Totaal
Over: Meyer Totaal is dé specialist voor keukens, badkamers en meer in Hillegom en omgeving.
Uitdaging: In 2024 liepen de keuken verkopen achter op dat van de vloeren en badkamers. Ook had meyer totaal ristricties met doorgroeien omdat ze een badkamermonteur te kort kwamen.
Resultaat: Door gerichte social media advertenties in te zetten voor hun keukens, hebben wij deze 'achterstand' weten in te halen. Met een besteed budget van €2.000 heeft Meyer in totaal drie hoogwaardige keukens verkocht én hebben wij hun lang openstaande vacature voor badkamermonteur succesvol ingevuld.
VloerenBaas
Over: VloerenBaas mag zich een van de grootste en best beoordeelde vleorenzaken van Noord Brabant noemen.
Uitdaging: De toegenomen concurrentie in de vloerenbranche heeft prijsvechten tot een groeiend probleem gemaakt. VloerenBaas wilde zich onderscheiden door klanten aan te trekken die waarde hechten aan goed advies en uitstekende service – en bereid zijn daar meer voor te betalen. Echter, deze doelgroep werd steeds kleiner.
Resultaat: Met lokale advertenties voor hun indrukwekkende experience center hebben wij precies deze doelgroep weten te bereiken. Met een investering van nog geen €1.300 genereerden we in de eerste maand meer dan 40 online aanvragen, 8 afspraken én een aanzienlijke toename in spontane inloop.
.png)